utorok 12. januára 2010

Náš Boh, alebo Náš Bob.

Dedinskými a mestskými bongami som začal šíriť pojem Bob. V mene Boba. Nehám lajta Bobovi. Bob je s nami... alebo keď som našiel nejakú šišku na zemi, povedal som Bob je s nami.
Hovorím o človeku ktorý niesol (a podľa môjho ešte doteraz nesie) meno Bob Marley a aj cez cestu našej rastliny Marihuany propagoval šírenie lásky vo svete a roznášal medzi ľudí víziu o novom začiatku.
Kedykoľvek mi zostane žďoba, alebo niekto odmietne vodné bongo, vypustím dym z Našej rastliny do ovzdušia a poviem Nech ti chutí Bobík náš... preukazujeme tak úctu nielen jemu, ale aj samotnej rastline ktorú fajčíme. Ukazuje sa aká je a zároveň sa tak mení naša povaha k užitočnej vlastnosti dobrej vôľe, šírenia lásky a dobrosrdečnosti. Touto cestou ukazujeme sami sebe že vieme dať dym aj na iné miesta ako do pľúc. Je to dôležité gesto a nie každý ho sprvu chápe tak ako to myslím, celkovo je vlastne dosť ťažké popísať moju lásku k tráve. Každopádne ten komu často z nepadne z úst slovo Boh, je osvietený láskou ak spomína Bobovo meno.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára